perjantai 9. marraskuuta 2012

Kiirettä juoksua, piparin tuoksua

Sitäkö se joulun odotus on?

ON, minulla ainakin.

Opinnoissa on viimeiset hetket käsillä. Seuraavat kaksi viikkoa on melkoista näyttöjen antamista. 

28.11. on arviointikeskustelu ja sitten, 

minä voin huokaista.

Ja syvään.

Kaiken tämän kamalan syksyn keskellä olen jaksanut hoitaa opiskeluni kunnialla loppuun 

ja saan kaiketi juhlia valmistujaisiani 22.12.12

Joulumyyjäisetkin on ihan kohta.

Oikeastaan jo kahden viikon päästä.

Tiedossa siis ompelu-, arkartelu-, piparin koristeluiltoja ja öitäkin.

Kaiken kruunaa meidän jouluinen matka Kööpenhaminaan 30.11.

Olen sen ansainnut!


1 kommentti:

  1. Mä juuri laskin, että mun joulumatkaani on 3,5 viikkoa...pitää varmaan kaivaa matkalaukku esiin piharakennuksesta, sillä se on hautautunut aikamoiseen pölykerrokseen! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ja ihanaa Joulunodotusta!