torstai 18. lokakuuta 2012

Jouluverhot

Minulla on ollut samat jouluverhot olohuoneessa lähes aina.

Nyt siskoni kertoi Elloksella olevan minun näköiset verhot.

Sattumalta oli tullut muutamaa päivää aiemmin postia ellokselta, etukuponki. Yksi tuote puoleen hintaan ja ilman postituskuluja.

Minä oikein repäisin ja tilasin jouluverhot!

Jostain syystä sain vielä tilauksen läpi ja verhot jo matkalla.

Yleensä Ellos ei toimita alle 25e tilauksia.

Nämä on siis minulle tarkoitettu.

Elloksella muutenkin kivoja joulujuttuja, käys kurkkaamassa!


2 kommenttia:

  1. Hauska sattuma, tilasin eilen itselle samanlaiset. Tosin puna-valkoiset.

    T.Liisa

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniin näköiset verhot!! :)
    Mä kans tilasin verhokankaan keittiöön. Sinne päädyin ihan yksivärisiin violetteihin ja pöytään haluaisin violetin sävyisen kuviollisen liinan. Kerniliina ehkä meidän sakille olis paras! ;) Olis niin huoleton. Mutta katotaan löytyykö sellaista mistään. Toivottavasti! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ja ihanaa Joulunodotusta!