lauantai 29. syyskuuta 2012

Joulun lisäksi rakastan muumeja

Niitä löytyy kotona lähes joka paikasta.

On mukikokoelma, nämä vain koristeena...

Ruokaliuvälineit, pyyhkeitä, lakanoita, pehmoleluja, vaatteita. Yksi seinäkin on tapetoitu ihanalla muumitapetilla.

Taidan olla itsekin aikamoinen muumimamma.






Kohta ilmestyy tämän vuoden muumikuki.

Minulla on synttärit lokakuussa ja olen saanut tämän usein lahjaksi.

Tämä muki on aika hieno. Jospa raaskisi ostaa useamman? Voisi ottaa ihan käyttöönkin.

Perheelle jouluglögimukeiksi.

Ja tietenkin tarvitsen joulukuuseen uudet minimuumimukit!





3 kommenttia:

  1. Muumi-mukit on ihan mun suosikkeja!! :) Oon useampana jouluna ostanut jokaiselle meidän perheestä oman Muumi-mukin. Nyt niitä onkin sitten jo kivan näköinen keko! Kyllä Muumit muutenkin on tosi kivoja, pehmolelutkin olis aika ihana juttu. Lapsilla niitä muutama onkin.

    VastaaPoista
  2. Minä kävin tänään ostamassa tuon uusimman ihanaisen muumimukin, ja nuo pienet lähti myös matkaan, tottakai ; ). Itse laitan varmaankin jonkun isomman oksankäppyrän ikkunaan ja pienet mukit siihen, kera viime vuotisten.

    VastaaPoista
  3. Löysinpä ihanan joulublogisi ja vielä Muumihullukin ;) Samma här ;) Joulu ja Muumit on sekoittaneet pään ja kaupassa on vaikea ohittaa joulu- tai Muumiosastot edes vilkaisematta ;) Mä en oo vielä ostanut uusinta kausimukia, mutta kohta kai se lienee pakko "kotiuttaa" kaupasta, ellei raaski oottaa jouluun ja toivoa Joulupukilta ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ja ihanaa Joulunodotusta!