perjantai 5. lokakuuta 2012

Joulu saapunut Ikeaan







Voisi sanoa että eilen kävin jouluostoksilla. Hankin paketointitarvikkeita, joulukortit ja pientä kivaa.

Kerrankin olin ajoissa ja Ikean joulupiste pursui tavaraa ja ennenkaikkea sain kaiken mitä olin etukäteen katsonut haluavani. Se on jonkinlainen ihme. Lähes poikkeuksetta on aina jokin ollut loppu.

Vihreitä kuusiservettejä olisin halunnut lisää, mutta siskoni kanssa saimme viimeiset. Ehkä niitä on ensikerralla.

Joinakin vuosina olen lähtenyt vartavasten Ikeaan kun jouluesite ilmestynyt. Ja silloin on jo ollut hyvinkin tyhjää.

Nyt oli onni onnettomuudessa. Olin allapäin ja huolissani. Lähdimme piristykseksi ja unohtaakseni hetkeksi murheet katselemaan. Ja joulu oli saapunut!

Iso punainen lyhty odottaa kasausta. Se on minun syntymäpäivälahja äidiltäni. Lyhty on ihanan iso ja tulee kuistille. Kunhan saisin sen kokoon. Aika hankala. Tarvitsisin mieheni apua. Nyt siitä ei ole auttajaksi.


2 kommenttia:

  1. Siis "apua", ihania! Onko Ikeassa joku JOULUOSASTO. Tuollaisesta en ole tiennytkään... Mutta eipä minulla kyllä olekaan Ikeaa ihan nurkilla, mutta lähimpään ei hurattaisi tuntiakaan. Täytyypä laittaa harkintaan, niin kivan näköisiä ostoksia sinulla näytti olevan : )

    VastaaPoista
  2. Juu, kyllä mä sitä melko isoa aluetta kutsuisin jo jouluosastoksi. On monta hyllyväliä ja tavaraa paljon. Kaikkea ihanaa. Ja varsinkin nyt vielä kun tavarat juuri tulleet.

    Tämä oli Espoon ikeassa, muista en niinkään tiedä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ja ihanaa Joulunodotusta!